Siirtokuva Print Scale 1/72.
1. P-38J-15-LO 42-104425 "Boomerang" flown by Capt. Arthur. F. Jeffrey
of the 434th FS, 479th FG, 8th AF, Wattisham, UK, August 1944.
2. P-38J-10 42-68024/SNOOKIE II of Lt Jack Lenox, 49th FS/14th FG, Triolo, Italy, June 1944.
3. P-38J-15 43-28258/Pat III of Col Oliver B Taylor, CO of the 14th FG, Triolo, Italy, July 1944.
4. P-38J-15 43-28650/”Sweet Sue/Nellie Ann” of Lt. Phillip E. Tovrea, 27th FS/1st FG, Salsola, Italy, Summer 1944.
5. P-38J-25 44-23590/SCRAPIRON IV of Capt Lawrence E Blumer, CO of the 393rd FS/367th FG, Juvincourt, France, November 1944.
6. P-38J-10 42-67926/Susie of Capt Lindol F Graham, 79th FS/20th FG, Kingscliffe, March 1944.
7. P-38J-10 42-68017/Connie & Butch Inc., piloted by Capt George Ceuleers of the 383rd FS/364th FG, Honington, May 1944.
8. P-38J-15-LO 43-28796/Judy Ann, piloted by Lt. Charles E. Adams of the 95th FS, 82nd FG, Vincenzo, Italy, June 1944.
72-353 P-38J Lighting Aces over Europe 1944-1945
- Tuotemerkit Print Scale
- Tuotenumero: 72-353
- Saatavuus: 1